2008-11-19

Var fan är vintern?



Godmorgon mina sköna! Är det någon mer än jag som saknar snön och en riktig vinter? Jag börjar bli ganska trött på blåsigt och regnigt väder nu,,, Det får gärna vara vindstilla och dala ner snö lite sådär sakta. Sen behöver det inte lägga sig för då är det bara en börda för Gismo att ta sig runt och så blir det halka och annat jobbigt. Man är väl aldrig nöjd. I natt sov jag väldigt dåligt igen , shit vad trött jag blir på detta. Vaknade sex i morse av en dröm om getingar, det är inte ett gott omen att drömma om de små rackarna. Jag får väl sluta med dessa drömtydningar innan jag blir helt knäpp i huvudet. Nu ska jag snart lägga mig framför tvn och se en film, eller kanske se Josefin Crawford och resten av gänget i Vakna med The Voice på femman. Ingenting är inplanerat i dag mer än varm choklad, cookies och en tjejfilm i kväll med L. Ha en underbar onsdag.

Kramisar Vonki.

Inga kommentarer: