2008-11-25

Så var det dax igen...




Godmorgon kära läsare! Natten har varit fylld med hosta och åter hosta,,, Jobbigt. Jag ska tillbaka till jobbet i dag hade jag tänkt, fortfarande lite hes men jag kan göra mig hörd i alla fall. Jag måste ut på stan först och uträtta lite ärende och även för att stilla mitt shoppingbehov.

Jag har ju pratat lite om vår kära pyroman här i Ystad, och nu har fanskapet varit i gång igen. Denna gången var det ett hus i sandskogen som fick sätta träet till. I lördags natt,söndag morgon vid fem greps han åter igen och vitt jag vet sitter han häktad. Får se om dom hittar fler bevis denna gången annars blir det till att släppa idioten igen. Hoppas dom kommer fram till något eller hittar vittne, annars kommer han snart att ta död på någon. Ha en underbar dag! Kramisar V.

Inga kommentarer: