2008-11-20

Gisen e sjuk.



Vår lilla älskling är tyvärr sjuk. Han ville inte äta och började kräkas i går kväll och fick diare. Baby väckte mig kl. 2 i natt och sa att Gismo är ute i hallen och mår nog inte så bra, då satt han i en massa blod som kommit från rumpan, snyft-gråt,,, Jag blev hysterisk och ringde djursjukhuset, pratade med en underbar tjej som tyckte vi skulle avvakta till morgonen och se om han åt, gjorde han inte det fick vi komma in med honom. Jag har sovit på en madrass i gästrummet hos honom och varit uppe 5 gånger och torkat blod, stackars liten. Antagligen berodde det på att slemhinnorna spruckit och att det är normalt vid diare enligt veterinären, men detta är riktigt obehagligt och jag är helt förstörd. Vi har knappt fått någon sömn men nu när jag vakna låg han i sin "väska" och sov. Ska snart väcka han och gå ut en runda och pejla läget. Usch vad sånt här är jobbigt,,,älskade Knoe! Hoppas du blir frisk.

1 kommentar:

Bara jag sa...

Åh stackars liten, hoppas han blir bra snart, Kram