2008-11-24

Im gonna shut the F... up!



Goddagens alla mina nära och kära! Min hals är inte som den ska vara. Jag har nu tappat rösten helt och stannar hemma från jobb igen, vad trött jag är på detta nu. Lite jobbigt att vara tyst och inte kunna snacka. November månad borde raderats från almanackan, det har bara varit elände hela månaden nu känns det som. Jag ska snart laga mig lite lunch och sen blir det soffan resten av dagen. Natten har varit jobbig. Jag och Gismo var uppe tre gånger pga. hans tarmar. Vi var ute och gick fyra i morse och sen blev det tidningen i hallen de andra gångerna för han hann inte längre. Men han är ändå så pass duktig att han hoppar ner från sängen och springer mot dörren, han är förståndig vår lilla älskling. Jag är i alla fall väldigt trött efter denna natt.Ta nu hand om er! Nu ska jag gå och mysa! Kramisar Vonki.

Inga kommentarer: