2008-11-14

Fredag!








Godmorgon sötnosar! När jag vaknade i morse och gick ut med Gismo var jag ganska nöjd med vädret. Pissregn, halvstorm och askallt,,, perfekt väder för dagens aktiviteter. Vi är redan i full gång med tvättningen och håller på med att byta sängkläderna, diskmaskinen är tömd och disken är insatt. Det ska dammsugas och dammtorkas och även målas lite. Jag har mått dåligt ett tag över att det varit skitigt i lägenheten men vi har varit sjuka om vartannat så det har inte blivit mycket av att hålla iordning. Jag är en väldigt pedantisk person som mår bra av att ha snyggt och rent omkring mig. Ja, snygga saker över huvudtaget gör mig lycklig! Min söta väninna L säger att det är lite sova med fiende varning över mig och brukar skratta åt mina handdukar i badrummet,,,well det bjuder jag på! Nu ska VH1 skruvas upp på tvn och jag ska lyssna på go 80-tals musik heeeela dan!(tyvärr strular inlägget från youtube,vill ju spela musik för er oxå) Puss & Kramisar från mig!

Inga kommentarer: