2008-11-22

Lördag



Godmorgon alla kära läsare!Det är vitt, vitt, vitt ute! Nu är kylan och vintern verkligen här. Den kom som ett brev på posten, man hinner liksom inte med i svängarna längre. I natt kl. 4 blev jag väckt ur min djupsömn och varma säng av Gismo. Jag hörde ett gnäll och satte mig upp i sängen. Han är som min bebis då jag vaknar så fort han rör sig eller gör ljud ifrån sig. Han ville givetvis dra ut mig i mörka, kalla natten. Det var diare'n som kallade,,,Så det var bara att ta sig upp och på med full mundering och ge sig ut. Annars börjar han sakta men säkert bli bättre. Han äter sin mat av dietkosten han blivit satt på och han är pigg igen, så det känns jätte skönt! I dag ska jag ge mig ut på stan och köpa lite vin till tjejmiddagen jag ska på i kväll hos T. Vi blir ett gäng på 10 st. och det ska bli så kul. Tjejfester är alltid roliga! Jag kommer givetvis dela med mig och uppdatera med bilder från kvällen. Hoppas ni får en skön helg! Ta det lungt! Kramisar Vonki.

Bild:David La Chapelle

Inga kommentarer: