2008-11-18

Otrohet



Godmorgon alla fina! Jag vaknar upp och vet inte vilken dag det är, tar några sekunder innan hjärnan kopplas in och jag får tänka efter ordentligt. Jag har haft jobbiga nätter nu, det är andra natten på rad jag drömmer om otrohet. I går natt var det min bästa vän som hade fingrarna på fel ställe, på MIN man. Hon undrade var jag fick sådana tankar ifrån. I natt var det dags igen. Det värsta är känslorna som bubblar upp och när jag vaknar känner jag hat när han ligger där sidan om mig. De går givetvis bort efter några sekunder men det är en jobbig känsla att hata någon man älskar. Speciellt för något han inte gjort. Enligt min bok så betyder dessa drömmar att allt kommer gå väl och att det är en "motsats-dröm". Jag har sovit oroligt de senaste nätterna för jag har fått ont i halsen igen och blivit lite förkyld, beror nog mycket på det! Nu ska jag äta frukost och ha en underbar tisdag. Kramisar Vonki.

Inga kommentarer: