2008-11-28

Knoe





Tjenisen min kära vänner! I dag är det fredag,,,jag gillar fredagar. Speciellt som i dag, ledig och inget speciellt planerat. Ska nog tvätta lite senare och kanske städa lite. Sen ska jag till salongen och fixa till mitt hår. I kväll blir det såklart Idol och bara masssa mys i soffan. Så ser min dag ut ungefär. Ganska händelselös. Förresten så börjar vår älskade Gismo bli bättre. Han får tre olika mediciner. En losec för magsår, en som ska hindra den första medicinen mot starka syrer eller nåt och en som sprutas i munnen som ska vara snäll mot och hjälpa tarmarna. Den sistnämda är "sprutan" ni ser i mitten. Den är nästan större än hela han men han är jätteduktig och vet vad som gäller. Just det ja, mamma, det gula gosdjuret han fick av dig är hans nya favorit ; ) Han bär det med sig överallt. Nu ska jag bara slappa ett tag, och ni får ha en skön fredag! Kramisar Vonki.

Inga kommentarer: