2008-09-22

Tappat rösten!



Tjenixen! Shit oxå,,, rösten har börjat svika mig! Det har varit en intensiv helg och jag började tappa den redan efter Betners skrattfest i fredags. Jag måste vara tyst nu ett tag, fan vad tråkigt. David har semester en vecka nu men han ligger fortfarande i fosterställning i sängen. Jag förstår inte hur man kan sova så länge. Det vinner han första pris i! Guldet går till baby,,, Var precis ute och rasta Gismo och vädret är inte trevligt alls i dag, det blåser och regnar, perfekt ligga-i-soffan väder. På tv är det inte mycket att hurra för men jag får väl sätta på en film kanske! Tack för mig!

Ciao!

2 kommentarer:

lotta sa...

är det därför du inte svarar i telefonen,.. e du dövstum??? puss

vonki sa...

Ha ha ha, du e så underbar! Nej jag behövde fråga dig en sak,,, men kunde inte svara för jag hade för höga smärtor. Ring mig i dah när du kan! Puss.