2008-09-18

Betner


Hejsan Hoppsan! NU har jag äntligen kommit hem,,, Helg! Det firar jag genom att dricka ett stort iskallt glas vitt, det e jag värd. Som jag har hostat i natt, och nu har jag blivit överförkyld på kuppen med men det gör inget för jag är en kämpe! När jag steg upp fem i morse tänkte jag bara :Varför gör jag det här? Klarar jag denna dagen på jobb klarar jag allt! Och nu är jag hemma och fortfarande i livet så det så,,, I dag fick min baby blommor av mig. Dom levererades av blomsterbudet till hans jobb, tre rosa rosor,samma som när vi gifte oss,,, (jag e sliskigt romantisk), men i alla fall blev han överraskad med att vi ska se Betner i kväll! Han kör på koncerthuset i Malmö. Vi är ett bra gäng som ska in och han älskar stand-up. När vi var i New York var vi på Seinfeldts standup comedy club och det var verkligen en upplevelse. Detta är hans första present av upplevelser han får, det kommer fler när han minst anar det! ; ) Givetvis delar jag med mig av kvällen med bilder i morgon. Vi ska snart kila så vi hörs i morgon!
Ciao!

1 kommentar:

Mia sa...

Det är alltid vi flickor som ska skicka blommor :P Det gjorde jag också till min älskliiing. Det uppskattas iaf :) Puss&kram