2008-09-25

Shoppingtime!



Hej alla söta läsare! I dag är det inget trevligt väder ute, usch vad kallt och blåsigt. Men det gör inget för jag och baby ska till Malmö och shoppa , då spelar inget annat någon roll. Får hoppas han går med på och ta kollektivt in för det gillas ientligen inte. Jag däremot kan tycka det är lite mysigt att åka tåg. Man har tid för varandra och kan prata om livets alla underbara sidor ; ) I alla fall så ska jag inte shoppa allt för mycket. Är ute efter en kofta och en finstickad tröja sen får vi se vad jag hittar. Vi ska oxå köpa matta och tavla till hallen. Nog om det,,, nu är det dags för frukost i soffan och lite tv-tittande,ensam, för baby sover givetvis fortfarande. Han har en max- tid till 11:00 i dag sen är det rise and shine my dear! Måste dock göras varsamt,,, för trots allt: Väck aldrig en björn som sover!

Ciao!

1 kommentar:

Bara jag sa...

Hallå tjejen...
Hoppas du hitta mye fint i din shopping runda..:)Bet you are the queen of shoping...;)
Hur var filmen igår..mye räli? kram