2008-09-27

Ett Glas Vitt,,,



Hej Hopp! Har precis kommit hem från en lång arbetsdag,,, men mina kära medarbetare har som alltid gjort det roligt och lätt att jobba. Tack för att ni är så underbara! Just nu har jag hällt upp ett glas vin och njuter av det i fyllo. Finns det något godare än ett iskallt glas vin och en cigg? Förlåt mamma, jag vet det är farligt att röka,,,Men ciggen hör liksom dit, så är det bara. Lite senare blir det mer vin och T tittar förbi en runda sen blir det ut på krogen! Har ni lyssnat på Bosses sköna låt: Dina Meningar? Visst är den skön! Sommarkänslorna kommer krypandes tillbaks. Jag uppdaterar lite senare med kvällens outfit och festbilder!

Ciao!

2 kommentarer:

lotta sa...

önskar jag var hos dig min vän.... varför är jag inte det lite oftare???... jag saknar dig

vonki sa...

Saknar dig med hjärtat,vi får skärpa oss helt enkelt. Hoppas vi ses snart! Puss!