2008-09-13

My friends are The Best!


Jag är ganska så snurrig, eller kanske väldigt förvirrad enligt min man. I dag förla´ jag en påse med kläder och sallad på stan. Jag hade ju varit på Åhlens och trodde verkligen den var där,,, ringde dit och pratade med en tant som var fullt förstående och jag fick hennes medlidande om hur tråkigt att någon säkert snott den. Hon fick mitt namn och lovade att hålla utkik. Jag hade även varit i lampaffären men visste att där hade jag inte ställt ifrån mig något. Min man frågar:- E du säker på att du inte varit på fler ställen? Jag:-Ja det e jag, jag hade inget i händerna efter Åhlens. När jag varit hemma en stund och tyckt synd om mig själv o grämt mig över påsen ringer min kära vän J och säger: - E det du som glömt påsen här på salongen? Shit oxå, visst fan, jag var ju där inne oxå och snacka en massa skit. Ytterligare fick vi det erkänt hur korkad jag kan va! Det jag skulle komma till var att när J kom och lämna påsen var där en liten överraskning till oss. Tänk vad lite som behövs för man ska bli glad och ens dag förgylld. Tack för alla fina vänner jag har!

Inga kommentarer: