2008-09-17

Ankor på hal is



Godmorgon alla mysiga vänner! Här e det inte lika nice,,, Fortfarande skitont i halsen. Sov gott halva natten, hade en dröm om en massa ankor som delade min säng och det var istappar i hela rummet. Sen vaknade jag vid 4 av att snor rann ur näsan på mig, mysigt va? Magen började hysteriskt att kurra så det blev till att gå upp och trycka i mig en macka + värktabletter och en halstablett i andra kinden. Låg sen och lyssnade till babys andetag och kunde inte somna bara för det. Stoppade ena fingret i örat och till sist somnade jag nog för sen vaknade jag 3timmar senare av att byrackan ville ut. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig för att jag inte e frisk än. Men i morgon flyter livet på som vanligt, då måste jag tillbaks till jobb, så e det bara! Lite blommor för att pigga upp stämningen!

Ciao!

1 kommentar:

Bara jag sa...

Men tösabid...de e ente halsfluss eller nåt så du behöver medicin?
Skickar över en bok, en filt å en kopp varm Choklad...tur att du ändå orkar blogga...;) må bättre..kram