2008-09-23

Det räcker nu!







Jag orkar inte vara sjuk längre. Jag behöver få tillbaka mina rutiner igen. Detta är så tråkigt,,, Jag har fått tillbaka febern igen känns det som, och i går kväll fick jag de mest oerhörda mensvärkarna någonsin, jag låg på golvet och grät. Stackars baby visste inte vad han skulle ta sig till. Han räddade mig genom att springa iväg o köpa Ipren. Det enda som hjälper på mig. Sen somnade jag utmattad som efter ett träningspass klockan halv nio. Jag vilar upp mig en dag till sen ska jag tillbaka till jobb imorgon. Fan vad skönt!
Ciao!

2 kommentarer:

lotta sa...

stackars dig vännen... men kroppen måste vila när man e sjuk.. o det gjorde du inte i helgen.. krya på dig.. hör av dig när du pallar.. o du!! tack för det där inlägget.. har sett det nu,,,, du e den sötaste som finns.. pussar o kramar från en alltid lika hängig lottapotta love you

Bara jag sa...

Men kära tös...vila upp daj ordentligt å bli frisk, ta hand om daj..krya po daj kramar..