2008-10-18

Flygfä!



God morgon! Oj oj... i slept like a baby! Så skönt jag sov och flög gjorde jag i natt. Jag drömde att jag skulle handla blommor till L inför i kväll men blomsteraffären låg lite utanför stan så jag bestämde mig för att gå dit. Det började mörkna och det fanns inga lampor och det var mitt ute på landet, usch. Jag vände hemåt igen men mörkret föll mer och mer och jag kände paniken. Jag är grymt mörkrädd! Och då började jag flaxa med armarna och jag lyfte, flög, gled över alla husen. Så jäkla häftig känsla. Jag brukar flyga i mina drömmar,har gjort det där förr liksom, jag vet vad jag pratar om, och jag tror jag flaxar lite med dom i sängen för det är mycket jobb det där,,, ha ha. Jag har kollat upp meninigen med min återkommande flygning. Drömtydningen säger att jag kommer ha framgång på ett högre plan, mitt mod och min envishet kommer röja varje hinder ur vägen. Det ni! Here I Come!

Inga kommentarer: