2008-08-02

Ibland går allt i repris. Och då menar jag inte ett avsnitt av Våra Värsta År.Har kämpat mig igenom hela jävla dagen, vissa dagar är så. Timmarna har krupit fram och jag har kännt mig utmattad och trött. Min gourme middag bestod av bruna bönor och fläsk! Mums,,, Men nu ska jag snart göra mig redo för i kväll och det blir lite party! Får rycka upp mig med en iskall cider : )
I morgon är en ny dag och då ska det börja målas. Jag vet nog inte riktigt vad jag gett mig in på och dragit med David i skiten! Tack mamma o pappa för all färg och tack för ni körde hit den. Ni är bara så underbara och världens bästa föräldrar! Love u!
Förresten har jag lärt mig och kommit underfund med hur photosnap och paint fungerar. Det var superkul... Nu kan jag klottra på alla bilder och man slipper undertexter! Super!
Det var allt för mig, natten väntar och kvällen e ung!

Inga kommentarer: